Fredag idag:)

Idag var vi uppe med tuppen för att vara på Birsta när de öppnade vid tiotiden. En overall till Lova skulle inhandlas:) För halva reapriset fick Lova en supersnygg lila overall från Kappahl. Efter det for vi vidare in till migg jobb och träfade alla kollegor. Lova var lite blyg i början, men sen fick hon fart under fötterna och traskade runt så fort hon kunde. Jag hann knappt prata med några eftersom hon knatade utan problem långt ifrån mig. Vid tolvtiden åkte vi till Lovas pappas jobb och var kvar där tills han slutade. Sen har jag ridit och jobbat som vanligt..

Nu ligger jag i soffan efter dagens supergoda middag. Helstekt pepparfläskytterfilé, avokade och ugnsgjorda ritgrönsaker. Just det, lite godis på det också;)


Lovas overall:)





Tre bilder på vår lilla sessa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0