Vackert i vitt

Vårat lilla radhus ser just nu inte mycket ut för världen. Vårat sovrum är så gott som klat och Lovas saknar golv. Sen är det bara resten kvar av huset. Eftersom jag är mammaledig kan vi inte jobba på så nabbt som vi skulle vilja, utan det blir att spara och sen göra en liten bit och sen börja spara på nytt.. Som synd är att det inte bara är att byta tapeter och lite färg, vi har fått rivit både uppe och nere. Just nu ser det ut som en byggarbetsplats. Köket är ganska frächt och där kommer vi bara att byta kakel och ta bort två skåp till en början. När jag börjar jobba ska vi lämna i luckorna på ommålning. Ibland kan jag bli ganska trött på att bo såhär när vår lägenhet var helt klar och superfin i mina ögon. MEN jag har planer och jag letar inspiration hela tiden!

Här kommer lite bilder som jag inspireras av: (Bilderna är lånad)



Som ni ser så älskar jag vitt och lantlig inredning, så småning om kommer vårat hem att vara vacker i vitt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0