Morgonstund har guld i mun...

Kl är inte ens lunch och jag redan varit till stallet. Söndag morgon är den bästa dagen och tidpunkten att rida ut, man blir så pigg av all frisk luft. Jag och Bodil tog en tur i skogen i det underbara vädret.


Lova den lilla rackaren sov till sju idag, bara för att det är Andreas tur att kliva upp med henne. När det är min dag ppå helgen att stiga upp med henne sover hon inte längre än till fem... Jag vart faktiskit lite avis;) Jaja, hon måste tycka att det är underbart att ligga och mysa med sin pappa eftersom hon somnade om.

Idag ska vi upp till huset och renovera mera. Jag ska måla klart sovrummet och när A kommer från innebandyn så ska vi börja lägga golvet där. Vi hoppas att hinna klart med det idag så allt är klart tills tapeterna kommer. Sen ska bara elen dras inne i garderomen och gipsskivorna ska sättas upp och målas sen är det klart även där inne.


Nu ska jag ta och mysa lite med familjen innan a ska och spela! Ha en trevilg dag:)
Just det en liten rättelse på Lovas vikt, hon väger 9700 g och inte 6700:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0