God morgon!

Idag fick jag sovmorgon av min älskade sambo:) Även fast jag sov till 8.00 så var det underbart! När jag klev upp hade A även gjort iordning frukosten så det var bara att ta för sig..

Lova är lika pigg som vanligt och har faktiskt sovit riktigt bra i natt. Hon vaknade vid tolv och då fick vi söva om henne. Sen vaknade hon vid fyra och fick en flaska som hon kanppt hann äta upp innan hon hade somnat om. Vid sex hade hon sovit fördigt och ville kliva upp.. Väldigt skönt! Inte som det hara varit i veckan, vaknar mellan fem och sex ggr och skrikigt, sen vilja kliva upp halv fem... Just nu håller hon på att vidga sina vyer och är påväg att krypa in i vårat sovrum:)

Nu ska vi ta och promenera upp till huset, vi ska lägga golv och sen får vi se om jag ska börja blöta bort broden i köket. Till kvällen ska vi på middag hos mamma och sen ska A iväg på hockeykväll:) Jag och Lova blir kvar hos mamma då.

Hade bra idag allesosammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0