Älskade häst!

Idag måste jag säga att jag och Zanna presterade dunderbra på träningen för Pia! Redan under uppvärmningen var hon så mjuk och fin.. Hoppningen gick också super, dock måste vi få upp farten lite:)

I alla fall så har vi äntligen fått vår lägenhet såld och nu flyttar vi redan nästa helg. Vilket känns underbart men också lite stressande, speciellt när vi fick bryta upp allt golv som jag lagt.. Orsaken till detta är att golvet har flyttat sig medans man har satt ihop det nu ska vi lägga om det och inte använda massa kilar... Hoppas vi blir klar med sovrummet imorgon.. Sen kommer vi att börja med Lovas rum, det kommer att bli så fint.. I vanliga fall är jag ganska försiktig med färger, men i hennes rum kommer det att bli mycket färg:)

BTW det kommer film snart på dagens träning och sen kommer det även bilder på vårat färdiga sovrum;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0