Minne som en fiskpinne...

Mitt minne har aldrig varit bra, men nu är det snart inget kvar alls... Igår skulle jag spåna till Zanna innan jag red, men det vart lite bråttom så jag ställde bara in spånbalen i boxen med tanken att jag tar av plasten sen och sprider ut den.. Vad tror ni jag glömde igår?? Jo att ta av plasten!!! Jag måste tilllägga att Zanna låter inget vara så plasten är antingen uppäten eller i molikylform just nu... Less jag blir på mig själv.. Sen har vi ju inte babysång på ons heller, det hade jag också glömt..

Igår var i alla fall Jessica här med pojkarna. Vi gick till skogen och plockade massor av björkris som vi ska göra fina kransar av:)

Just nu sover Lova ute i vagnen och jag ska göra iordning hennes lunch att ta med till stallet. Det är hoppträningen för Pia och alla som jag tränar med ska vara med. Zanna och jag väntar att hoppa för Pia till nästa vecka eftersom mamma rider idag och vi har även träning imorgon för Anneli:) Efter det ska vi hem och duscha sen blir det en tur till Birsta och till Erikshjälpen. Massor måste inhandlas till huset och på Erikhjälpen ska jag försöka hitta en gammal lampskärm. Jag ska sy en lampskärm till vår nya lampa i vardagsrummet och måste hitta en gammal stomme.

Over and out:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0