What to do??

Hej hej!

Just nu sitter jag och Andreas och funderar på vad vi ska äta. Kinamat eller sallad? Ingen av oss har lust att laga mat idag heller och nu börjar klockan bli så mycket... Lova är i alla fall frisk idag så för att få frisk luft åkte vi upp till stallet med Lovas momor. Jag red båda båda hästarna och Lova sov i vagnen. Synd på vädret bara, hade varit skönt med en promenad idag men det får kanske bli på söndag för då verkar vädret bli lite bättre.

Jag har i alla fall märkt en lite skrämmande sak. Ni kanske vet att tappa hår när man ammar är väldigt vanligt, det var jag förberädd på. Men inte tappar jag hår utan ögonfransar! Jag var inte så orolig att tappa lite hår eftersom jag har ganska tjockt hår men inte trodde jag att man kunde tappa ögonfransar?! Är det någon annan som varit med om detta och vad kan man göra mot det?

På eftermiddagen har jag och Andreas gjort en sak som är ganska spännande, tyvärr kan jag ännu inte berätta vad det är. Förhoppningsvis så kan jag göra det nästa vecka om det blir som jag vill:) En liten karamell att suga på;)

Ne nu ska Andreas fara och köpa kycklingrullar som nyss beställt och jag ska sätta mig på golvet och leka med Lova som just nu håller på att skratta ihjäl sig åt sin pappa:D

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0