Söndag

Idag har vi bara slappat:) Efter att Lova ätit frukost låg vi kvar i sängen och myste. När jag fått i mig lite frukost klädde vi på oss och gick på prommis med grannen. Vi gick upp till macken och pumpade däcken på vår barnvagn. Snart bär det av till stallet( hästarna lär vara dyngsura men de måste ridas) med systeryster. Vid fem ska vi till mamma och äta mat, det ska bli riktigt mysigt med en söndagsmiddag med familjen. Tråkigt att Andreas inte hinner komma hem till dess. Han kommer inte hem förän vid nio ikväll:( Jag och Lova har varit ensam sedan igår morse.. Det har gått bra men jag måste säga att de mammor som är ensamstående gör det jävligt bra. Lova var inte alls på sådär jättebra humör igår kväll och ville bara ligga i armarna. Är man två kan man dela på bärande och man får en lite paus då och då. Fast det är ju ganska mysigt att ha henne i armarna så betungande kan jag ju inte säga att det är:)

Just nu sitter Lova  i sin babysitter och pratar med sina leksaker, de verkar ha ett väldigt intressant samtal;) Utanför vräker regnet ner.. Vad gör ni en sån här vanlig söndag?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0