Ojoj tiden räcker inte till..

Ne tiden räcker inte till, till allt man vill göra.. Hinner inte alltid uppdatera bloggen som jag skulle vilja, vilket irriterar mig eftersom jag skriver den lite som en dagbok under Lovas uppväxt.

I helgen hade vi möhippa för Anna som ska gifta sig i juni, det vart en helt underbar dag. Vädergudarna var med oss och allt vi hade planerat vart precis som vi hoppats. Det började på lördag morgon då vi kidnappade Anna på gymmet, efter det for vi till salongen (Sagolik) för att avnjuta en champanjfrukost. När vi ätit färdigt kom en danslärare på besök och lärde oss en en dans till Chris Brown's Forever som de andra uppträdde inne i stan på torget:) När vi svettats som djur packade vi ihop oss och for för att picknicka i Merloparken. Jag bjöd på Limepasta och Sesamkyckling, smarrigt:) Efter lunchen hade vi lite uppdrag som Anna skulle genomföra. När de andra åkte in till stan åkte jag och Lova hem så vi fick vila lite och jag fick svalka av Lova. Lillgumman var så svettig i den otroliga värmen..
Sedan när jag och Lova varit hemma ett tag packade hon jag och ihop oss och for till Lovas farmor så jag kunde göra mig iordning för kvällen. Lova skulle få vara hos farmor för första gången, det var lite pirrigt att lämna henne även fast hon var i så goda händer:) Kvällen avslutades i alla fall med middag på Oskars.

Lova skrattar allt mer för varje dag som går:) Oftast väcker hon mig på morgonen med sitt söta lilla skratt. Den hon skrattar mest åt är sin lilla Tummendocka som hon har vid skötbordet:) Idag skrattade hon riktiga "haha" åt den. Eftersom hon tycker så mycket om den ska hon få en större Tummendocka som hon kan ha med sig. Lova är så underbart snäll, nu när hon sover mycket bättre på natten kan jag verkligen njuta av denna tid tillsammans med henne:) Hon är sällan ledsen, lite gnäll på kvällen bara men det är knappt inget. Hon är nöjd bara av att vara med, duchar jag sitter hon i sin babysitter och tittar på. Underbara bebis:) Man märker att hon växer både fysiskt och psykiskt.

Bjuder på ett litet kort:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0