Mitt i nattningen...

Jag måste skynda mig att  skriva ett inlägg då vi precis håller på att lägga Lova-Lisa:) Jag längtar till vi kan lägga henne tidigare på kvällen. Nu så börjar vi natta henne vid nio, då börjar vi med att jag ammar henne. Sen byte vi blöja och sätter på pyjamas. Efter det får hon sin flaska med ersättning.. Orsaken till att hon får flaska på kvällen beror på att hon för ca två veckor sen ville ha så mycket mat på kvällen så jag hann inte producera ikapp med vad hon behövde. Så för husefriden så fick hon ett mål på kvällen ut flaska. Det fungerade toppen! Sen har vi fortsatt med att ge henne det då hon står sig mycket längre vilket gör att hon sover bättre på natten. Underbart de nätter då hon sover som en stock, man behöver det när vissa nätter är sömnlösa.

Det vart ingen prommis idag. Lova och jag spenderade dagen hemma hos min mamma på hennes altan. Skönt med sol på förmiddagen sen åkte vi till stallet på eftermiddagen. Jag red för första gången sen förlossningen:) det gick riktigt bra! Jag trodde jag bara skulle kunna skritta men jag galopperade till och med! Tummen upp:)

Imorgon vid nio kommer Jessica och Leo. Då ska vi ut på prommis tillsammans:) Kanske att det blir en tur förbi bibblo då... Jag måste låna en ljudbok, tven står på alldeles för mycket hemma hos oss. Mest för mitt sällskap när Lova sover. Bad habit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0