Fortfarande sjukstuga...

Lova visar ännu ingen bättring på febern, det går bra när jag lyckats pula i henne alvedon men så fort den släpper går febern upp igen. Hon har sovit i stort sett hela dagen.. Tråkigt att bara sitta inne.. Tyvärr kan vi inte ens ta en prommis eftersom hon blir nästan otröstligt ledsen när hon vaknar och då hjälper bara mat. Jag vill ju inte sätta mig ute efter vägen och amma i survädret:) Ne vi får allt vänta tills lilla fröken är piggare trots att vi båda skulle bli piggare av lite frisk luft.

Snart kommer älsklingen hem. Han ska stanna på vägen och köpa pizza, finns ingen ork eller tid idag att laga mat eftersom jag måste åka i stallet också. Gott och skönt att slippa stressa:)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men hej, vad kul att du hittade min blogg. Ja det är ju så tråkigt att babysången är slut nu. Hoppas att Lova blir bättre.. inge kul när dom små är sjuka. Här kommer jag fortsätta läsa.

Vart bor ni någonstans?

Ha de så bra! Kram

2010-05-27 @ 18:55:32
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0