Regn..

Fy vilket väder det är idag...

I morse for jag till stallet med mamma för att göra klart det. Vi red inne idag eftersom det spöregnade. Anneli kom in och hjälpte mig lite så jag fick hoppa:) Det är faktiskt första gången som jag hoppar sen jag fött Lova, jag hoppade lite under graviditeten men till slut slog magen i över hindren och då sa Andreas att det var sluthoppat för min del. Det kändes underbart!:) Zanna tyckte det var superroligt, när vi var klar och skulle jogga av ville hon bara galoppera mer. När jag kom hem hade A vikt tvätten, bäddat och städat i köket:) Nu sitter vi och gör en lista på allt som ska göras både i den närmaste framtiden och lite senare i sommar. Högst på listan står städa bilden och sätta in nya bänkskivor. Ja de där bänkskivorna som vi har sagt i snart ett år att vi ska sätta in... Vi bytta kakel och satte upp en ny fläkt men sen orkade vi inget mer latmaskar som vi är. Nu måste de i alla fall in så vi kan visa lägenheten!

Nu ska vi snabba oss och riva ut vårat förråd innan lillgumman vaknar från sin lilla lur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0