Fixa, dona, grejja, plocka...

Idag har det varit en riktig fixardag. Vi började dagen med matning, pumpning, kokning av alla pump saker, vika, tvätt, hänga tvätt, plocka saker, bajskalas, Lova sov en lur... Ja listan är lång och detta gjorde vi innan lunch. Idag innan vi for till stan fick vi finbesök av Johanna som äntligen har kommit hem från Karlstad:)

Som sagt åkte vi in till Birsta för att träffa Lotten och fixa det sista inför lördagen. Ny skjorta till Andreas som han kan ha på kvällen, han får ha sin gamla i kyrkan så kan han byta sen inför festen. Det kommer nog att bli lite varmt i kyrkan så det kan vara skönt att byta sen. Lova fick strumpbyxor till sin klänning, så nu är hon också klar:) Till mig vart det en sjal som jag kan ha om det skulle vara kallt eller blåsigt ute. Nu är alla kläder fixade.

Efter Birstaturen for vi vidare in till stan för att träffa Alex för att se hennes nya lägenhet och för att hämta skor som jag ska ha på lördag.

Hem och laga mat och sedan iväg till så Andreas fick klippa sig, vad snygg han vart!!!:)

Nu ska jag försöka snabba mig lite och plocka i ordning inför morgondagen..

Imorgon ska jag fixa klart tvätten, gå upp och handla, Anna kommer på lunch:) Sedan iväg till stallet och sko hästarna och på kvällen blir det 30-årskalas:D

Oj oj, dagarna går så fort:)
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0