Dona och grejja:)

Idag när vi var på Birsta for vi runt och kollade på lite olika byggaffärer, vi kollade på lite golv, klinker och kakel som vi vill ha till huset. Kanske låter lite tidigt men vi kommer att hinna ändra oss tusen gånger innan vi sätter igång och sen är det alltid bra att kolla lite priser och olika lösningar. Efter det vart det en tur in på BirstaCity för att ge Lova mat i amningsrummet och precis när vi skulle åka upp för rulltrappan mötte vi mamma och Lars, lite komiskt eftersom jag sagt till A precis innan vi for in att det skulle vara mysigt att gå med mamma och Lars på Birsta. Medans jag ammade sprang de andra runt på lite olika affärer och sedan gick vi gemensamt in på IKEA där vi åt lunch tillsammans. När lunchen var avklarade tog jag, Lova och Andreas ett varv inne på IKEA medans mamma och Lars for hem. Vi kom hem med en ny lampa som vi ska ha i vardagsrummet i huset, vi har en likadan här hemma men vill ha två sen:) Jag köpte en gjutgärnsgryta som jag sett länge på Servera också så nu kan gör göra smaskiga grytor till middag;)

Nu har vi i alla fall hittat bänkskivor som vi ska hämta på måndag, men vi måste lämna Lova hemma när vi ska hämta dem för annars får vi inte plats i bilen:/

Kvällen har spenderats hemma hos A mamma där vi har avnjutigt en underbar middag i trevligt sällskap. Nu sitter jag och A här och är båda riktigt trötta, ska bli så skönt att krypa i säng.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0