Sankta Lucia

Jag och Lova började dagen med att titta på Luciatåget från Storkyrkan i skenet av tända ljus. Underbart mysigt med barn nu när julen närmar sig.

Helgen har som vanligt varit fullspäckad... I lördags pysslade vi hemma och sen for vi till stallet för att titta efter en gran samtidigt som jag hade genrep inför gårdagens luciashow. Dock vart det ingen gran, vi kommer att köpa en i stället. Jag vill ha en kungsgran:) Igår var jag och A och handlade julklappar. Lova var med sin mormor, moff och lillmoster och åkte pulka. Nu är vi i alla fall nästan klar med alla klappar, det är bara några småklappar kvar men de kan jag ta och handla själv i veckan. På eftermiddagen var det luciashow på stallet. Lova gick med i luciatåget men tyckte inte att det var så roligt så jag fick hämta henne:)

Idag tänder vi ett ljus för A:s pappa som för ett år sen gick bort på årets mörkaste dag.





Lova lussade för sin pappa igår:) Detta är mina finaste älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0