Så blev dagen

Efter att vi varit på babaysången for jag och Lova som sagt in till Birsta och nu är vi klar med alla klappar. Skönt! Kanske att det blir någon extra till våra mammor och till Lova. Jag skulle i alla fall titta på lite kläder till Lova men hittade nästan inget som jag tyckte var passande. Helt plötsligt så har Lova vuxit ur alla sina fina tunikor och har bara jeans kvar typ. Men jag hittade inget alls. Eller jo, en snygg sametsklänning men den var för liten:/ Aja, vi får titta lite nästa vecka om vi hittar något fint. Hon har en klänning till julafton, men hennes mormor och lilla moster fyller åt och då måste hon ju ha något sött till det också:)

Jag har varit och tränat idag i alla fall. Jag är i en riktigt jobbig svacka nu, men på lördag ska jag hopptävla ändå. Nu måste jag få ordning på detta!

Imorgon ska Zanna skos och sen får vi se om jag hinner rida. Sen kommer nog Frida och kanske att Liam och Jessica kommer och hälsar på. Eller så får vi åka dit:)

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0