The only thing you cane do is run

Nu hoppas jag att mitt halsont försvinner i veckan, nu vill jag börja springa igen. Jag och A måste ta tag i detta igen, jag vill kunna springa på stranden utan att få eftersvall( nu menar jag inte vattnet). Syrran har precis avslutat en period av avgiftning och hon har blivit så fin i kroppen:) Heja heja! En annan som inte kan bara äta pulver måste springa, jag har faktiskt provat i en vecka men jag hade för många blodsockerfall för att det ska vara hälsosamt. Det skulle iallafall vara väldigt roligt att åka lite skidor innan snön försvinner. I sommar vill jag ha en bikini i 50-tals stuk, kanske prickig;) Måsta hitta några kroppsliga förebilder som motivation... Lady Gaga har ju en riktigt snygg kropp, likadant Lauren Conrad. Mott problem är ju att jag äter så mycket godis, jag måste försöka sluta att småäta. Som idag, vi hade en chipspåse och vad gjorde jag?? Jo jag öppnar den medan jag lagar mat. Mycket smart??!!

Nu ska jag försöka koppla in datorn till tven för att kunna se på film, hjälp mig hur ska detta gå?? Jag är inte alls teknisk nör det gäller att fixa med tven.. Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0