Nu får jag skärpa mig:)

Jag det var ett par dagar sen som jag skrev ett inlägg... Jag har haft så mycket att göra.

Får se, i fredags var jag till stallet på morgonen och red. Jag var in till Ikea och köpte en ny ljuslykta till köket, det vart en stor glaslykta med ett STORT blockljus i. Mycket snyggt:) När jag kom hem efter jobbet vid halv tio började jag att storstäda i köket, det behövdes. Ajaj A, bättre kan du:) Även att jag fick åka till stan och hämta A vid elva så det vart ett avbrott i städningen. På lördagen åt vårat jobbteam frukost på Knaust, jag åt så jag höll på att smälla av. Jag äter i vanliga fall inte såmycket frukost på morgonen eftersom jag har lågt blodtryck och mår illa och är yr. Men i alla fall vart det plättar med sylt & grädde, två äggmackor med kaviar, två koppar kaffe, ett glas juice och toppat med ett wienerbröd. Jag kan ju säga att jag inte var så mätt till lunch. På kvällen kom mamma, Lars och Thea och åt middag. Jag bjöd på inbakad fläskfilé med gorgonzolaost i och till efterrätt honungsstekt banan med glass! Smaskens!

Idag har jag jobbat till tre och sen åkte jag upp till stallet och red två klasser på dagens tävling. Det gick jättebra, jag red ju min lilla guldklimp! Nu sitter jag nybadad och väntar på att A ska komma hem. Sen blir det godis och mys i soffan. Känner attt jag behöver det efter denna fullspeckade helg!

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0