Mummelmuff och fysta fingrar!

Idag har det vart en riktig skitdag! Ja verkligen( för att hålla med mig själv)! Vaknade pigg som en lärka och åkte till jobbet, visst jag har urinverksinfektion och det är ju inte så toppen. Men man överlever! Iallafall så hade jag goda förhoppningar om dagen, speciellt när jag, Anna och Linda började samtidigt:) Sen började helvetet, fy vilka ärenden jag fick in. Sålde typ inget och bara massa dret( värmlänskt slang).... Jag var så trött efter halva dagen att jag övervägde att gå hem, det hjälpte ju inte att man var tvungen att springa på toa varje kvart! När jag skulle åka till stallet fungerade fortfarande inte min bil som den skulle, så det vart en tripp till Forshaga för att besöka Maja och hennes David. Stackars David fick följa med ut och titta samt ställa sin diagnos, det sprutar in för mycket bensin i Sture trodde han... Hum.. Hoppas den håller upp till Sundsvall på fredag, men sådan tur lär man ju inte ha!

Måste börja använda vantar och mummelmuff på cykeln. Det är nog cykelsadeln som är boven för min lilla sjuka. Haha... Anna är så rolig, det var hon som kom på ordet mummelmuff. Ett nytt genidrag efter den dagliga disskusionen efter jobbet mellan mig, Anna och Linda:)

Det som lättar upp nu är min lilla godispåse, ett sneglande öga på Boston Tea Party och ett hopp om att morgondagen blir ljusare;)!

Dags att sova Anna;P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till oss! /Linda å Anna

2008-11-01 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0