Då ryker oskulden....

Jaha...
Hej allihopa!
Nu ska vi se, första inlägget... Spännande!

Idag har det vart en helt vanlig dag på jobbet! Det kanske låter lite tråkigt, men jag har faktiskt det bästa jobbet man kan ha och de bästa arbetskamraterna. Idag försökte Eric återigen att lära mig kinesiska, men enligt han är det lönlöst... Idag var ordfrasen "jag är hungrig, ge mig mat", det ska låte lite så här; nja tong nja, beng an fan. Men han tyckte jag lät som en japan eller ko, jag fick välja.... Maja, hon har redan lärt sig det som hon tycker är nödvändigt. Vi behöver inte gå djupare på vad ordet är men vi kan säga att det hör till den nedre delen på en mans kropp...

Zanna var riktigt fin i sitt ben idag! Äntligen, gör ont i mattes hjärta när hon är skadad. Idag kunde vi ta en liten galopp på banan, vid första fattningen brallade Zanna loss så matte fick hålla i sig för att inte drutta av! Måste klippa henne, börjar likna en nallebjörn i pälsen....

Stor kram till Elisabeth som mockade åt mig idag, betyder otroligt mycket att komma hem tidigt en kväll!!!

Måste fixa min klänning tills på lördag, hoppas Anna kan hjälpa mig. Tänkte sy om min älskade klänning från Zara till en lite snyggare modell, ärmarna ska bort!

Nej, nu räcker det med skrivande för idag. Soffan och Despret kallar!

Hade bra!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0