NU kör vi igen:)

Imorgon kommer jag att köra på som vanligt men kör en mjukstart idag:)

Igår var Frida här och vi bakade bullar i stora lass. Gisses vad bullar det vart och goda också:) Det vart lite trångt i frysen. Jag hann också med att tvätta några maskiner tvätt, dammsuga hela huset och byta sängkläder. Idag har vi varit på Drakborgen och lekt en stund, vi hann också med en sväng på Birsta också. Det vart lite shopping till Lova och vårat sovrum. Jag ska ta bilder på det imorgon när det är lite ljusare..

I helgen ska det bli lite renovering är det tänkt. Nytt kakel, panel och tapet i köket, samt ny panel och klinker i hallen. Vi har massor att göra och vi kommer säkert inte att hinna med allt, men som vanlig är jag en optimist;)

Nej nu ska jag försöka pilla lite med en ny bloggdesign..

Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0