Tiden bara rinner iväg:)

Jaha, nu vart det som vanligt. Flera dagar har gått utan att jag har skrivit något på bloggen...

I helgen hade vi stalljour från 07.00-20.00 både lördag och söndag. Det gick bra, synd bara att Lova knappt sov något på nätterna och till slut bröt febern ut. Snor, hosta och feber... Uscha.. Men nu är det bättre..

Igår var vi hemma hela dagen förutom att vi tog en lång promenad:) Lovas mormor och moffen var hit en sväng också.  Idag har vi varit hemma på förmiddagen och efter lunch tog vi en promenad och mötte upp Ulrika och Juni. I över två timmar var vi ute! Skönt och sen avslutade vi med en fika hemma hos Ulrika. Barnen busade och vi pratade. En perfekt dag helt enkelt!

Jag sitter och är så inredningssugen! Snart ska jag ta fram penseln och färg och måla lite på vår kista. Vitt, vitt ska det bli. Vi har på eftermiddagen varit och beställt tapeter till köket(kommer bild sen). Till helgen blir det att fara till Lilla Gårdsbutiken i Bandsjön för att handla lite inredningsdetaljer. Krokar till hallen. Små ljuslyktor, någon skylt, burkar och lite småsaker till köket:) Iii, spännande!

Nu ska jag måla!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0