En tripp till en liten gårdsbutik:)

Jag startade dagen mycket tidigt imorse.. Vid halv sev steg jag upp eftersom jag skulle vara i stallet och ha stalljour kl sex... Lova vaknade då också och A fick kliva upp med henne. Kanske låter tidigt att kliva upp vid halv sex, men vi har faktiskit sovit sex timmar på rad i natt och känner oss riktigt utvilade.

När jag kom hem från stallet duschade jag och for till Gårdsbutiken i Lilla Bandsjön tillsammans med Lova och Anna. Massor med fina saker, men jag var inte riktigt på hugget idag. Velig och dan, det brukar jag inte vara.. Jaja, det vart faktiskt tre saker därifrån( bilder kommer nedan). Vidare in till Butik Anneli, så fantastiska fina saker det finns där! Jag har ganska många saker därifrån och fler ska det bli:) Efter det vart det en Birstatur också.

Nu har vi ätit middag och Lova har busat järnet:) Hej vad det går! Lova springer riktigt bra snart och har börjat pladdra i massor. Nu kan hon säga "dat dat" vilket betyder "tack tack", "dutten" är "tutten, "dä" är "där", "dadtta" är "pappa" och "maamma" är såklart "mamma". Allt är bus, får man inte gå upp i trappen så är det så klart det roligaste som finns:) Oftast när hon göt något som hon inte får kan man höra hur hon säger samtidigt "aj aj". Tokfisen! Än så länge sover hon inte hela natten. Somnar vid sju, vaknar vid elva och vid femtiden och vill ha mat. Sen tycker hon att det är dags att kliva upp...

Nu sover Lova-Lisa lillfisa i sin säng och vi sitter och väntar på besök från Anna, Jens och magen:) Melodifestivalen hägrar:) Det bor nog en liten Festivalnörd i mig också.. ;) Ha en trevlig kväll!

´ 

Här är lite bilder från dagens shopping! Vita ramar och blockljus från Ikea, ros och grön ranka från Butik Anneli, vitt hjärta från Buketten, vägghängda ljuslyktor och krona från Timrå Gårdsbutik:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0