Underbar kväll..

Jag har nu varit på middag tillsammans med familjen hos mamma och Lars, syrran och Henke var också med.. Massor med god mat och roliga samtal. Lova tyckte det var väldigt roligt att vara med och busa, sen har ju mormor så roliga leksaker:) Hon somnade inte förrän efter halv nio vilket är på tok för sent eftersom hon brukar gå och lägga sig vid sju. Hoppas hon sover bra inatt bara..

Hela dagen har vi varit i huset och fixat.. Jag håller fortfarande på med golvet i sovrummet.. Idag tappade jag lusten också eftersom jag råkade hammra mig på tummen två gånger..

Nu blir det sängen för imorgon ska jag och Lova titta på när Anneli ska ställa lilla Vera på Timrå:)

Lilla underbara Nikita..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0