Packar packar och packar..

Hur mycket jag än packar så tycker jag inte det försvinner en pinal mindre i lägenheten.. Har packat minst tio kartonger men det syns inte.. Det är bara att kämpa på!

Just nu sitter jag och väntar på att en doktor på VC ska ringa åter. Lovas rossel blir inte bättre och nu har hon ätit sin kur med antibiotika. Doktorn var tvungen att titta vad man skulle göra i nästa steg och därför skulle han ringa igen.. Jag är ganska nervös eftersom den förra doktorn vi hade sa att man kanske måste göra en astmautredning om det inte blir bättre.. Fy, jag vill inte att hon ska ha det! Nej nej nej!

Imorgon måste vi förbi Birsta en sväng. Eftersom vi kommer att flytta in i helgen behöver vi ett nytt skötbord och jag har hittat ett på IKEA som är billigt och bra:) Fast jag ska måla det vitt som allt annat;)

SNIGLAR Skötbord vit Längd: 72 cm Bredd: 53 cm Höjd: 87 cm

Kommentarer
Postat av: Jessica

vart ju jätte bra med denna design=) lika skötbord som vi har=) men Ida du får länka till min blogg också=) hihi

2010-10-20 @ 21:50:19
URL: http://jessicaohlen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja visst är det de:) Jag länkar till dig! Kram

2010-10-21 @ 07:57:33
URL: http://idamaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0