Måndag..

Underbar start på veckan.. Nu börjar man märka på morgonen att det börjar gå mot mörkare tider.. Imorse fick vi tända alla fönsterlampor och imorgon tror jag att det blir lite tända ljus på morgonen. Jag längtar till att jag och Lova kan äta frukost tillsammans i huset med tända ljus i adventsmörkret:)

I alla fall så har jag precis kommit ur en varm dusch, idag hann jag faktiskt med det innan Lova vaknade från sin morgonlur. Annars brukar hon få ligga på golvet inne på toaletten medans jag duschar, men då måste man hela tiden passa henne så hon inte kryper in i duschen eller attakerar toaborsten. Dessutom hinner man inte stå så länge som man skulle vilja:) Jag hann till och med smörja in mig med lite lotion. Jag har faktiskt funderar på det att nu för tiden tycker man det är lyx om man hinner sminka sig eller hinner fixa håret i lugn och ro. Igår funderade jag om jag skulle försöka hinna med och göra en ansiktsbehandling eller en massage för att skämma bort mig själv lite. Men!, att vakna brediv sin underbara familj varje dag eller att få rida ut i skog och mark på sin häst måste ju vara att skämma bort sig själv.. Eller hur??



Igår kväll var vi i huset til nio på kvällen. Lovas farmor satt barnvakt medan jag, Andreas och mamma var uppe i huset och slet. Mamma målade hallen vit, tack så mycket mamma! Jag och A började lägga golv i vårat sovrum, nu börjar det likna något. Bilder kommer i ett nytt inlägg om en stund:)

Idag ska jag och Lova kanske upp till huset, sen ska vi in till vårdcentralen för jag ska lämna tillbaka ett stödbälte och sen blir det stallet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0