Jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!

Äntligen är snön här! Jag älskar verkligen vintern när det är mycket snö, mig gör det ingenting att skotta snö:) Det blir ljusare och det går att rida ut igen. Jag har redan hunnit inviga mina nya vinterkängor när jag var ute och sopade undan lite snö. Ja vi har ingen snöskyffel ännu, skulle inhandla det idag men jag vet inte om vi kommer att ta oss någonstans. Vi ska in till stan också men jag vet inte om jag törs när det är klass 2-varningen på vägen.. Jag vet ju hur det brukar vara när jag jobbar i stan och förra vintern när det var så här mycket snö som kom på en gång, tog det över en och en halv timme att åka. Jag vet inte om jag vill riskera det med Lova i bilen..


Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag förstår dig! Snö är ju sååå fint när det kommer så här. Det blir ju så mycket ljusare o tystare. Hör nästan ingen bil alls här i stan. Sååå sköönt! Hoppas att du får en superbra dag! Kram!

2010-11-10 @ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0