Woy woy

Sitter och tittar på SYTYCD och vissa verkar inte ha sett hur de ser ut när de dansar. Men vissa är UNDERBAR att titta på, men blir så sugen att svänga sina lurviga:)

Idag har vi i alla fall varit ute i hos mamma och Lars för att njuta av det fina vädret. Men så fort vi kom ut så gick solen i moln, typiskt! Men men den tittade fram ibland.. Härligt sällskap och promenad:) Efter det for vi in till stan för att hälsa på lilla Tim. Världens sötaste lilla snuttis- Lovas framtida fästman;) Så skönt att de får vara hemma nu och Tim har blivit så stor. 13 veckor!

Imorgon ska jag fara och handla på morgonen till Midsommar. Kanske att jag hinner städa bilen, skulle vara välbehövligt. Detta ska ske innan vi åker till stallet, våra hästar ska flytta på sommarbete:D Jippi, äntligen semester för dem. Ett par dagar i alla fall;)

Här kommer lite bilder från dagen.


Lille Liam ligger och solar


Andreas och Leo spelar fotboll


Bonussyster Thea och jag, vi ska precis hugga in på rabarberpaj:D


Sötaste Leo


En bild som Andreas tog idag på mig när han mixtrade med kameran

Nej nu måste vi gå och lägga oss, nattugglor som vi är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0