Sorry sorry

Hann inte med att skriva ett inlägg igår.. Vi har massor att göra inför helgen:)

Igår på förmiddagen donade jag hemma, sånt där som man alltid har över sig. Plock och tvätt... Anna kom på lunch sedan, det vart en massa snack om helgen:) På eftermiddagen for vi till stallet så hästarna fick nya skor. Fick åka tidigare eftersom Lova vart hungrig där hemma. In i duschen och sen bar det av för att gå på 30-årskalas.

Idag blir det massor av fixande också därför är uppdateringen lite knapp idag också. Imorgon hoppas jag att jag hinner lägga in bilder på mig och Lova innan vi far iväg. Andreas åker tidigare eftersom han ska fotas med brudparet:D

Jag hoppas bara att Lova och jag är friskare imorgon... Kände mig bättre i halsen igår, men idag är jag snorig och har ont i öronen. Lovas förkylning verkar ha tagit om också:( Aja, det blir ingen promenad idag och Lova sover middag inne så hon får sova ostört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0