Härligt med soliga dagar

Dagen började att jag blev väckt av Lovas lilla pratstund med vår sovrumslampa. När jag sa "god morgon" till henne började hon gapskratta, måste ha sett väldigt rolig ut:) Men att bli väckt av hennes lilla stämma är det bästa sätt att vakna på!

Mamma var och hämtade Lova på vid niotiden och tog med sig henne på prommis igen. Mamma passar på att göra det när hon är ledig. Jag passade på att åka till stallet och ta ett dressyrpass med Zannapanna. Gick riktigt bra, men det märks att man inte har den kondis man hade tidigare. Men vad kan man förvänta sig.. Jag är ändå ganska stolt att jag red fram till v 32:)

När jag kom hem slängde jag mig i duschen för 13,30 hade vi tid på BVC för Hälsokontroll. Lova väger nu 6180 g och är 61 cm lång. Doktorn vart imponerad av att Lova var vaken hela tiden och skrattade åt allt hon gjorde. Lova är så kittlig på sidan av magen, under armarna och på halsen så det var ju inte så konstigt att hon skrattade när doktorn skulle känna och klämma:) Men man blir ju så stolt och då bränner det lite extra i mammahjärtat:D Allt såg bra ut i alla fall!

Jag har varit och fixat håret nu på kvällskvisten så jag känner mig så fin:) Tack Anna! Jag ska försöka slänga ut en bild om jag lyckas ta en där jag inte blundar...

Imorgon blir det Birsta med Lotten, måste ju handla klart alla kläder inför helgens bröllop. Lova saknar ett par strumbyxor och jag en kofta eller sjal. Sen ska jag in till Alex och hälsa på, jag har ännu inte vart och hälsat på henne i hennes nya lägenhet.

Ne nu måste jag ta och gå till sängs. Mina älsklingar sover redan och jag längtar efter att krypa ner till dem.
God natt, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0