Balkonghäng

Dagen har varit toppen, det började med att jag fick sova lite längre idag. Andreas klev upp med Lova vid 8, nu järdrar ska det bli ordning på torpet med rutinerna. Vi försöker få Lova att somna tidigare på kvällarna. Helst somna kl 19 och sen vakna vid 21 för att få mat igen. För att det ska stämma så måste vi kliva upp vid 8, sova middag vid tio och sen vid 14 igen. Svårt men det ska nog gå, hoppas att det fungerar om kanske en vecka. Skulle vara skönt att få ha lite mer ensamtid tillsammans på kvällen:)

När Lova skulle sova sin morgonlur tog A barnvagnen och promenerade upp till ICA för att handla. Jag åt frukost ute på balkongen och hade sällskap av grannen Bodil och hennes lilla Emeline. Emeline är fem veckor yngre än Lova och världens sötaste:)( bilder kommer nedan). Faktiskt spenderade vi mesta delen av dagen ute på vår balkong, jag planterade lite och Lova och Emeline låg tillsammans på filtar och myste. Lova den lilla rackaren vill ju bara snurra så man fick passa så hon inte smockade Emeline allt för mycket;) På eftermiddagen for jag och Bodil upp till stallet och jag tvättade Zanna vilket var väldigt behövligt! Sedan for vi en sväng på Orsil och köpte amplar till Bodils balkong.

Nu på kvällen fick jag städmani, snabeldraken åkte fram tillsammans med sin kusin fibertrasan. Nu har även skåpsluckorna i lägenheten fått sig en omgång och senare ska vi ta lite bilder som vi ska ha när vi lägger ut lägenheten för försäljning.

A kämpar med vår lilla sessa att få henne att somna, rackarns unge som bara vill vara med;)

Här kommer dagen bilder:







Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0