Äntligen sitter jag ner

Idag har varit en fullspäckad dag..

Vi började som vanligt med frukost ute på balkongen med grannen Bodil, vi har liksom nästan som en vana nu när det har varit fint väder. Sedan packade vi in oss alla i bilen, jag, Lova, Andreas, Bodil och Emeline. Det vart ett par varv där inne och lite shopping. Andreas köpte en tröja som han ska ha imorgon på HM, marinblå supersnygg. Lova fick en jumpsuit och ett pannband samt attr vi bytte en body som vi fått två av från hennes farmor. Lovas famor var faktiskt till oss imorse med en liten sommarpresent till oss. Lova fick kläder och vi fick ett nytt rivjärn. I alla fall så köpte jag också en jumpsuit, både min och Lovas var från HM.

När vi kom hem susade jag till stallet. Nu är våra hästar flyttade till sommarbetet:) Skönt med semester! Efter stallet gick jag och Bodil upp till ICA, jag hade glömt lite saker när vi handlade tidigare på dagen. Kvällen har jag och Lova spenderat tillsammans eftersom A har varit och fiskat. När Lovas somnat har jag underhållit mig med att förbereda maten inför imorgon, köttet ligger i marinad och pärerna är kokade till min hemmagjorda potatissallad som vi ska ha med oss.

Hua, nu sitter jag och ögonen går i kors. Nu väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0