Tiden bara rinner iväg:)

Jag har inte alls hunnit med mig att uppdatera i helgen och igår var jag lite för trött:)

Helgen bara rusade förbi.. På lördagen tävlade jag och Zanna på årets sista klubbtävling. Det kändes riktigt bra även fast vi inte var felfria. Jag har varit i en sån svacka så jag har bara kännt att jag är så dålig och inte kan rida. Men i lördags red jag bara på och då släppte allt. Nu under jullovet ska vi bara rida ut och hoppa. Mest för att få bjudning i henne igen.

På kvällen kför vi till Anders och Lotten för att ha julklapps byte med vårat kompisgäng. Det var supermysigt och Lotten hade gjort en Pepparkakscheesecake som "to die for"!

På söndagen vart det massa fix i huset, jag var och red på eftermiddagen och på kvällen kom Frida och hälsade på.

Nu har A jullov till nästa år:) Underbart! Massor med mys ska vi hinna med, men denna vecka blir det mest massor av julfix.

Så här ser veckans planering ut:

Tisdag: Handla julmat och fixa klart inför julgranspyntning.

Onsdag: Städdag.

Torsdag: Klä julgranen, jag jobbar och middag hos svärmor.

Fredag: Julafton och jag har stalljour på kvällen.

Lördag: Middag hos svärmor.

Söndag: Födelsedagsmiddag hos mamma.

Lite bilder kommer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0