Bakdag förhoppningsvis:)

Idag hoppas jag att jag hinner baka matbröd i två sorter. Fillimpa och mormorsbröd, jag vet inte vad momorsbrödet heter men det är min mormor som gör det och det är supergott! Gårdagens bakning vart totalt misslyckad. Jag skulle göra sirapskola, men det vart stenhård kola i stället. Jag är ännu inte överrens med spisen och ugnen här:) Jag hoppas att jag lär mig den snart, annars blir det knaperstekt julskinka i år;)


Jag hade tänkt att gå ut idag eftersom det inte vart någon tur igår, men det är fortfarande för kallt. Lite drygt eftersom Lova sover så bra ute och inte inne. Jag vill inte att hon ska sova ute om det är så här kallt och inte heller vill jag gå på en prommenad...

Nu tänkte jag hurra för HEMTEX sängkläder till spjälsäng! Mjuka, sköna och riktigt snygga. Jag köpe ett till Lova för några månader sen när de lanserade barnkollektionen och har inte använt det förän nu. Jag skulle vilja krypa ner med Lova och mysa i hennes sängkläder:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0