Motionera- Check

I natt var inte vår sessa nöjd, hon kunde inte somna om efter nattamingen vid fyra. Till slut vid halv sex fick jag gå upp och hjälpa damen att bajsa. Men ändå kunde hon inte somna om. Efter att jag ammat henne kl sex fick Andreas ta över så jag fick somna om. Han kom in och la henne i sängen efter en stund och då fick vi faktiskt sova fram till halv åtta. Stackars Andreas som inte fick sova ordentligt! Jag ska köpa öronproppar till honom idag så han i alla fall får sova när Lova lever om på natten.

Nu på förmiddagen har vi varit på promenad med Jessica och Liam. Skönt, nu ska det trimmas mammamagar:) Senare ska jag ta mig en tur in till Birsta och köpa en lampa, nya gardiner och en ny duk till vardagsrummet. Det ska bli lite vårfint här inne nu:)

Just det, jag och Andreas har kämpat länge med att få Lova att le till oss med flit men inte lyckats. Igår var Izza här på besök och när hon tog upp Lova i famnen tog det inte mer än tre sekunder innan Lova log och skrattade åt Izza:)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ett stort grattis till dottern! Vad roligt att du har blivit mamma Ida:-) Kul att du bloggar också!

/ Emmelie

2010-04-27 @ 17:57:34
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0