Ett kort inlägg..

Fy, natten har varit tuff... Fattar inte, förra veckan var ju riktigt bra.. Lova kom inte till ro och somnade inte förän 12 efter att vi bytt plats i sängen och flyttat henne från spjälsängen till vagnen. Sen var det bara för mig att vagga henne över golvlisten till sovrummet. Hon vaknade igen vid halv två och somnade om vid kvart i tre. Vaknade igen vid halv fyra och ville ha mat igen, sen somnade hon inte om förän tjugo i sex. Roligt att stå i vardagsrummet och köra vagn och sen Lars åka till jobbet vid fyra... Blä... Som tur var har Lovas farmor varit ute och gått med henne på eftermiddagen så jag fick en stund över att sova. Skönt var det, men vaknade sen av smärta i väntra bröstet och av att jag frös... En halvtimme senare var mjölkstockningen ett faktum! Amma Lova, duscha varmt, pumpa och amma Lova igen. Men har fortfarande ont.. Hoppas inte att jag måste pumpa i natt om Lova inte sover, då blir det jobbigt!
Huga, bävar inför natten..

Vi har varit på BVC idag och Lova väger nu 5050 g och är 57,5 cm lång:)

Kommentarer
Postat av: kamilla

hoppas jag inte skrev något fel i förra inlägget :S

2010-04-29 @ 07:39:42
URL: http://kamillabackstro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0