Mina beeennn!

Idag har jag och Zanna tävlat, gick bäl sådär. Min underbara lilla dam har börjat med att testa mig på lite olika sätt. Idag stannade hon på det första hindret och jag var jätte förvånad. Hon brukar inte stanna, men men sånt händer ibland. Hon måste ju få prova om hon kan i alla fall. Jag har i alla fall mycket ont i mina ben efter ritterna!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och hänga den sista tvätten, sen blir det en tripp till Ica för att handla lite till middagen. Det blir lasagne:) Mycket gott! Sen blir det an myskväll med ljus, godis och film. Det perfekta avslutet på en vecka! Bilder kommer på alla ljus, det måste blir mörkare först innan jag kan knäppa bilderna:P

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0