Stålande sol

Idag, var jag upp tidigt och åkte till stallet. Hare sovit mycket bättre i natt, jag hann inte säga god natt till A innan jag sussade sött på kudden. Jag och Zanna tog en morgontur ut i skogen, fy vad kall jag vart om öronen. Trodde de skulle ramla av när jag kom in! Sen åkte jag hem och började stöda så nu är det fint här, det har ärligt talat sett ut som skit här hemma denna vecka! Jag blir så stressad när det är stökigt! Sen har jag stekt kyckling med en smarrig kryddning, tyvärr var potatisen slut så det vart pasta. Fan jag kom just på att jag glömt brödet i ugnen, det vart lite mer färgat än vanligt:)

Nu ska jag ta och packa, ska ut med jobbet ikväll så det blir att gå direkt hem till en tjej på jobbet och göra sig i ordning innan vi ska ut. Kvällens outfit blir en kort glitterkjol med vitt linne till:)

Love

PS. Jag finns alltid för dig vännen. DS

Kommentarer
Postat av: A

tack <3 din säng är bäst!

2009-02-13 @ 21:27:53
Postat av: Jeanette

Klappa Zanna från mig :)

2009-02-14 @ 16:35:46
URL: http://topmodel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken otroligt vacker bild på dig Ida! Hitta nyss din blogg och jag har redan fastnat..Trots att de bara är några hus emellan ;) Vi måste ses snart! Saknar ditt skratt! Kram /J

2009-02-16 @ 22:18:47
Postat av: Johanna

Kul att hitta din blogg såhär på kvällen Ida! Roligt och läsa trots att vi bara har några hus emellan! På tal om det så måste vi ses utanför stallet nåndag! Saknar ditt skratt! Kram/J

2009-02-16 @ 22:23:00
Postat av: Jeanette

Ida, I miss you at work! :( lånar din filt idag, det är superkallt här! Puss

2009-02-20 @ 10:14:20
Postat av: Magda

Hej Ida!

Hittade precis din blogg! Vad kul! Jag saknar dig supermycket! Vi som haft så mycket kul ihop! Ser att du träffat någon, spännande, undra vem denna filur är då? ;) Det har ju hänt endel i mitt liv oxå.. men det är väl så det är? Huvudsaken är att man mår bra! Och det hoppas jag du gör! Tänker på dig vännen! Många kramar!!!!!!

2009-02-20 @ 18:09:25
URL: http://www.magge.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0