Hösten är verkligen här!

Vi har haft en underbar sommar tillsammans, massor med mys med familj och vänner. Det är orsaken till att jag inte har skrivit något under sommaren, tiden har jag prioriterat till oss. Andreas har varit hemma med oss under hela nio veckor, vilket har varit underbart. Dels för Lova som har fått spendera mycket tid med sin pappa och han har fått varit med i hennes utveckling och vardag. För mig har det också underlättat:)

Lova har växt otroligt mycket under sommaren, hon har blivit en riktig person. Nu har hon sin egen personlighet som man hela tiden får ta hänsyn till. Att ligga på skötbordet till exempel är en ny historia varje gång, ibland ska hon ta blöjorna och ibland är det tvålpumpen. Men glad är hon alltid:)

Hela 6 månader har hon blivit, tiden går så otroligt fort! Hon smakar på massor med mat.. Palsternacka, morot, potatis, banan m.m. Idag lyxade vi till det med potatis smaksatt med persilja och nu till veckan ska jag laga torsk som hon ska få smaka. Jag tycker det är väldigt roligt att laga mat till henne men nu skulle jag behöva en ny kokbok för att få fler tips på smarriga recept.

Idag ska vi till Vårdcentralen för lillgumman har haft hosta i snart en vecka som inte ger med sig. På nätterna hostar med 10 minuters mellanrum så både hon och vi vaknar.

Nu ska jag ta han om lillgumman som precis vaknade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0