Vilken hektisk dag..

Idag har vi städat och fejjat hela dagen, fy vad jag hatar att storstäda. Men nu skulle jag bara tvätta fönstren...

På eftermiddagen tog jag och Lova en liten promendat tillsammans med Bodil och Emeline upp till ICA. Även fast det blåste var det ett underbart väder att gå i idag:) Skulle dock behöva en ny mössa, min älskade basker från Sisters är lite tunn..



Imorgon ska jag och Lova på vårdcentralen om hennes hosta är imorgon som den var idag.. Lova har haft hosta i tre veckor, nu har den börjat blivit värre. Så vi missar babysången:( Vet inte vad vi ska hitta på eftersom hon kräks upp all mat hela tiden, det enda som hon äter är flaska och gröt. All annan mat ratar hon.. Jag som stått och kokat frikadeller idag.. Men men...

Ne nu ska jag fortsätta titta på DH:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0