Trött...

Vilken natt, börjar bli ganska trött på hostan som Lova har.. Den håller oss alla tre vaken! Dessutom skulle det behöva stå på förpackningen på Bricanyl att man inte ska ge det på kvällen innan barnet ska sova eftersom de blir superpigga av det...

Jaja, idag ska jag och Lova till stallet på eftermiddagen eftersom Anneli ska rida igenom Zanna innan träningen på lördag. Zanna var ganska vrång igår, stel som en pinne och lång som ett tåg.. Jag måste komma ihåg att åka upp till huset och hämta kameran så jag kan ta lite bilder:)

Annars blir det en dag hemma eftersom hostan är som den är.. Ne nu ska jag äta frukost och hinna plocka lite innan Lova vaknar!

Hare!

Bjuder på en liten bild från i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0