Sunday..

Nu äntligen fungerar det mobila bredbandet igen och jag kan skriva ett litet inlägg..

Igår var jag och Lova på stallet lääänge.. Jag var med och tävlade KM i hoppning med Zanna och eftersom Andreas var och hjälpte ett par kompisar till oss med att sätta tak, fick Lova var med mig. Som tur var så var syrran och hennes sambo där och kunde busa med Lova under min ritt. Vi kom i alla fall trea i 1 meter, vi skulle ha startat 1,10 men det var tur att vi inte gjorde det för Zanna var supertaggad. Vi har nog aldrig ridit så fort som vi gjorde;)


Idag ska vi börja med Lovas rum... Hallelulja! Vi måste börja med att rensa ut i gästrummet för att få plats med alla saker från Lovas rum där. Sen ska vi sätta Easy Cover på väggarna och efter det blir det tapetsering och målning. Vi kommer så klart inte hinna med allt idag, det blir kanske att vi tapetserar nästa helg.



Tapeten till höger heter Bohemé och kommer från Boråstapeter, den kommer att pryda två väggar i Lovas rum. De andra två väggarna kommer att vara rosa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0