Måndag igen..

Igår vart det inget bloggande eftersom vi höll på att fixa hela dagen i huset. Nu är sovrummet så gott som klart, bara listerna som ska spikas upp:D Vad skönt! Men denna blir hektisk, varje kväll kommer jag och Andreas köra saker upp till huset. Några kartonger varje dag så det huset blir beboeligt till helgen. som tur är har vi sånna bra familjer som ställer upp med barnvakt undertiden vi kör saker. Ikväll är det systeryster som ska vara här:)

Vart har jag kameran då, jo i huset... Hade taget superfina bilder på sovrummet som jag skulle lägga ut..

Hur är det med Lova då? Jo hennes hosta är bättre men rosslet är kvar.. Jag vet inte om det är normalt, får ringa till VC på onsdag när det gått en vecka med antibiotikan. Det sa att jag skulle höra av mig då endå eftersom de vill veta om hon svarat på medicinen. Om inte.. då ska Lova gå på astmamedicin för att se så¨det inte är just astma:( Hoppas inte det!

I alla fall så står hon på knä väldigt ofta och nu har hon ställt sig upp två gånger:) Ibland fastnar hon när benen åker isär och då säger hon till på skarpen.. Hon växer så det knakar och har nu så gott som stl 80 men 86 i vissa byxor.



Så här ser det ut när hon står på knä:)

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh en sån sötnos :) hur gammal? Kul att hon börjar ställa sig upp så smått, själv tyckte jag det var lite jobbigt nrä Elliot ramlade hela tiden men efter ett tag lärde han ta emot sig själv också ;) och nu far han runt hela lägenheten haha!

Kramar

2010-10-25 @ 16:25:38
URL: http://trasslet.se
Postat av: Ida

Hej! Tack:) Lova är sju månader precis och är i full gång att ställa sig och klättra upp på saker. Jag förstår precis vad du menar, Lova är ofta lite blå och har någon bula lite var stans på huvudet:) Jag hoppas hon lär sig snart att ta emot sig! Roligt att du läser min blogg! Kramar

2010-10-26 @ 09:35:34
URL: http://idamaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0