Lite less...

Nu på eftermiddagen var mamma så gullig och tog hand om Lova så jag skulle kunna åka till stallet i lugn och ro.. Supersugen att ta ett riktigt dressyrpass med Zanna, men när jag tittade in i boxen var blod det första jag såg. Zanna har sparkar in i rörstaketet och skalat av sig lite hud... Skit också!! Hon var varken varm eller svullen men två nya överben på vänterbak. Tack för det... Men jag tror vi kan träna imorgon endå... Men Zanna stackaren får inte gå ut i hagen imorgon på förmiddagen.

Ikväll är det i alla fall premiär för nya säsongen av DH!! Jippi!! Jag ska tända massor av ljus och krypa upp under filten och njuta:)

Hoppas ni får en härlig tisdagskväll!

Underbara unge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0