Kameran ja...

Jaha, jag skulle lägga upp lite bilder på hur våran fondtapet vart i sivrummet.. Men vart är kameran då? Jo i huset.. Typiskt... Men snyggt vart det i alla fall:)

Natten till söndagen var hemsk, när jag väl kom i säng vaknade Lova och var vaken från ett på natten till strax efter tre.. Jag somnade efter fyra, sen vaknade vår lilla solstråla kl tio i sex och då klev jag upp eftersom Andreas hade sovmorgon och var ute kvällen innan.. Jag var så trött i går kväll att jag somnade vid strax innan halv tio och sov som en stock till efter åtta imorse. Skönt!

Idag har vi städat, tvättat, bakat kladdkaka, lagat lunch, varit med Emeline och Bodil och sen kom Johanna och hälsade på:) Massor med skoj hela dagen! Sen for jag till stallet och red och jobbade.

Lite uppdateringar om Lova:

Just nu kryper hon för fullt, fram och tillbaka. Går man in i ett annat rum kommer hon efter och kikar var man gör. Pratar hela dagarna gör hon med allt och alla, ja från strumpor till ljuslyktor:) Idag tog hon tag i soffbordskanten och ställde sig på knä för att titta vad som fanns där uppe.. Hjälp det går så snabbt! Vi håller på att vänja av henne med flaska och äter nu frukost, lunch, mellis och kvällsgröt. Övriga mål äter hon flaska. I helgen lärde hon sig att sätta sig upp i vagen så nu blir det sele på hädanefter:)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0