Fredag..

Jag får ont i magen när jag tänker på det... Orkade inte åka till stallet i går eftermiddag för att skritta Zanna... Skulle kännas så konstigt att se hennes box tom, vår fina lilla sessa...

Idag har vi i alla fall massa måsten.. Efter lunch ska jag och Lova åka till birsta och handla en fäll till barnvagnenn nu räcker det inte längre med en filt i botten när Lova har sin tunna overall. Hon blir kall om ryggen och jag vill inte ännu inte ta fram åkpåsen.. Sen måste jag handla skydd till alla uttag, lillafröken tycker uttagen är väldigt intressant. Sen ska vi in på Kings och handla lite prylar till Zanna. Till sist blir det att hämta ut våra tapeter, vilka det blev håller jag ännu på;)

En liten fråga.. Vad äter era barn til frukost? Lova äter fortfarande ersättning men jag ska nu börja byta ut det till mat. Jag funderart på gröt, men det kanske finns något annat man ska prova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0