Trött och fryser...

Nu är jag äntligen hemma för dagen..pust.... Ja eller jag var klar i stallet vid halv sju, sen gick jag in till Linnea och dog på hennes soffa! Och där har jag legat till jag orkade resa mig upp och sätta mig i bilen och åka hem. ... Bara en dag kvar nu sen har jag fridag, ska var ledig fredag, lördag och söndag. Då ska jag passa på att sova lite, iallafall till nio på morgonen.

Idag hade jag och Carro på jobbet en mycket intressant konversation om att killar/ män har svårt att uttrycka sig på olika sätt. De har inte förmågan att omformulera en mening, har de tänkt att säga en sak på ett visst sätt har de svårt att uttrycka sig på ett annat sätt. Visst jag ska inte dra alla över en kamm och visst det finns tillfällen då de chockar en, men jag undrar om de tillfällerna inte bara är ren tur. De som jag måste ge dem en applåd för att de säger allt i klarspråk som t.ex jag gillar dig eller jag tycker detta är fel. Aja, det var bara en liten rad ur min förvirrade skalle...

Nej nu måste jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0