Fy f*n för Alfons Åberg...

Så less på alla Alfons Åberg typer.... Ska bara! Vad är det för fel med att bara få fingrarna ur och göra klart något! Vad har man för självkontroll? Hur kan man gå igenom livet genom att bara skjuta upp saker framför sig? Det går bra när det bara drabbar en själv, men när det påverkar andra är man ute på mycket hal is! Visst man kan vara lat lite då och då, det är sunt. Men va f*n, hela tiden! Så arg nu så jag inte kan sova och jag beöver verkligen vila, mycket att göra imorgon som vanligt. Allt det som jag inte hinner med under veckorna när jag jobbar.... Ska bli så skönt att bara sköta mig själv för ett bra tag fram över.



Idag har varit en tung dag på jobbet, mycket att göra som vanligt.. Mäste lära mig att säga nej... Var så trött i morse när jag kom till jobbet att det sved i ögonen. Snoozade i 45 min innan jag krälade mig upp ur sängen och de som känner mig vet att det är mycket ovanligt för att vara jag.

Näe nu måsta jag sova...

"Me, myself & I"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0