Back in town!

Äntligen, äntligen tillbaka i Timrå! Jo jag och Zanna är hemma igen. Har inte skrivit på länge, men det har vart lite mycket nu på senaste tiden.

Uppdaterar nu vad som har hänt senaste tiden:

Resan upp är en egen historia. Det gick bra att köra vägen upp till mommo och moffa i Falun, men när jag lastat ut Zanna för att hon skulle äta ville hon inte kliva på igen. Honhade bestämt sig för att stanna i Dalarna och efter ett tag var det nästan så att jag övervägde det alternativet. Nej då, men lite stressande kanske. stackars moffa ville hjälpa till men nu är han ju faktiskt 80 år gammal. Ja idag fyller han 80 år, GRATTIS MOFFA! Önskar jag kunde vara hos dig nu! Iallafall så fickjag in henne i släpte och vi kunde börja resan hem igen. När vi kom över Ryggen, ett ställe mellan Falun och Sandviken, märkte jag att det var otroligt halt. Släpet ville om bilen och jag fick köra jätte långsamt för att vi inte skulle gå av vägen. När vi sen närmade oss Gävle vart det väderomslag och vi hamnade mitt i snöovädret. Såg nästan ingenting. Om inte det var nog tappade bilen framför mig sin last som de hade på taket som jag körde över. Stackars Zanna höll på att välta runt där inne! 10 timmar tog det! Puh! Tack gode gud för mobilen! Hade iallafall någon att prata med under färden.

Nu är jag tillbaka på min gamla grupp på Telia, underbart! Trivs så bra;)

Idag sitter jag barnvakt åt grannbarnen, mysigt! Godis och chips i soffan, inte helt fel. Jag skulle egentligen ha vart på maskerad idag men jag är för trött efter flytten hem och en hel veckas jobb. Ska tipsa om ett jättebra program, Dansbandskampen. Heja Scotts, helt oslagbara!



Om det var någon som såg Betty i veckan så kanska ni såg sista scenen. Betty dansade i sin nya lägenhet, det är så jag känner mig nu:)!

Keep on living the good life!
Hade bra!
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0