Julsjuk....

Nej nej nej! Inte nog med att jobba heltid, sköta stallet och julstöka så ska man bli sjuk. Har jätteont i halsen, lite febrig och sen känns det som om jag har en tvättsvamp bakom näsan. Jag jobbade igår, men idag vart jag hemma. Svårt att prata i telefon när man låter som en gräsklippare..... Jag kan inte sova heller när jag är febrig, snurrar bara runt i sängen och svettas och fryser samtidigt! Hoppas jag mår bättre imorgon, har inte köpt en julklapp ännu. Känner mig så stolt att jag är så bra på att planera och har sån framförhållning....Nej nu måste jag lägga mig på soffan och vila ett tag igen..

Grattis till Alex som hoppade 1.10 felfritt igår! Är så stold över min bästis!!!!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0